Not resolved
1.0
Details
Additional Fees
Billing Practices
Customer service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Insurance Plans Acceptance
Price Affordability
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Value for money
Website
0 comments

Update by user Dec 13, 2017

On 12/13 I finally received some correspondence: "We are aware you have been waiting for your refund and have to inform you your refund was completed and sent to your bank on December 10th amount of $85.42. Unfortunately, since you have disputed the charge with your bank the refund is going to be considered a charge back and your will owe for the premium amount of $85.42.

Jazmyn Ross Customer Service Representative EBIX Health Administration Exchange Inc Direct 1-800-397-5800 | Fax 1-815-316-6730 Email Jazmyn.Ross@ebix-hae.com | Web www.ebix.com **Please note Company Name change. Formerly known as IHC Health Solutions. (www.myihcgroup.com)" So. The refund was sent to my bank over 23 business days later when I was told it would be completed within 10-15 business days?

So only after I filed a dispute and emailed IHC three times was the refund submitted? And IHC is aware that I've been waiting for my refund for over a month and yet never made a single attempt to contact me or to even respond to any of my emails?? THAT'S GREAT.

WONDERFUL SERVICE. I'm glad I filed the dispute with this rotten company.

Original review posted by user Dec 11, 2017

Purchased: 10/30 Cancelled: 11/07 I purchased a short-term plan from IHC through eHealthSolutions on 10/30/17 and cancelled it on 11/07 when I realized that it was a trash policy that didn't meet the minimum standards of the ACA. I was told I would have my $85 refunded within 10-15 business days.

After 17 business days, I contacted eHealth who directed me to IHC. IHC has not returned ANY of my attempts to contact them.

I have since filed a dispute against the charge with my bank. This company is outright stealing money for a plan that eHealth admitted was "never active." How this kind of blatant thievery is legal is beyond me.

Product or Service Mentioned: Health Edeals Health Insurance.

Reason of review: Poor customer service.

Monetary Loss: $85.

Preferred solution: Full refund.

I didn't like: Having my money stolen.

Do You Have Something To Say ?
Write a review

Comments

You will be automatically registered on our site. Username and password will be sent to you via email.
Post Comment

You May Also Like